Найбільша проблема онлайн-навчання – технічне забезпечення, – Любомира Мандзій
Під час карантину вчителі опанували багато нових інструментів, щоб якісно провести урок, але технічне забезпечення було не у всіх.
В інтерв’ю для hromadske.ua Любомира Мандзій розповіла про навчання у період карантину. За її словами, учителі відповідально поставились до викладання з дому та за короткий час опанували низку нових інструментів. Однак, через проблему технічного забезпечення певна кількість вчителів не змогла провести онлайн-уроки, а учні – бути залученими до освітнього процесу. Проте, школярі, які не пройшли матеріал під час карантину, зможуть опанувати його вже з 1 вересня за допомогою корегуючого навчання.
Любомира Мандзій зазначила, що корегуюче навчання відбуватиметься у кожній школі по-різному:
Для кожної школи потреба цього часу (коригуючого навчання) буде різною. В одних школах, я впевнена, вчителі поставились відповідально до періоду карантину і використовували дистанційні технології для організації освітнього процесу.
За словами тимчасової очільниці МОН, проблему технічного забезпечення вчителі вирішували по-різному. Багато колективів об'єднувались задля підтримки й допомоги одне одному, і таких історій багато:
Я розумію, що найбільшим викликом є технічні можливості вчителя та учня. Але цей період показав велику взаємодію та взаємопідтримку. Це як реакція спільноти на особливі умови. Так, технічні умови були різними, але я знаю хороші приклади, як гуртувалась спільнота школи або навіть класу задля того, аби ділитись комп’ютером для одне одного.
Ми знаємо, що 3% шкіл не покриті інтернетом, але скільки таких домівок – невідомо, адже дослідження на цю тему ніколи не проводились, – прокоментувала Любомира Мандзій.
Вона також зазначила, що тепер освітяни будуть більш готові до подібних викликів. І ті навички, які вони здобули під час карантину, знадобляться і зараз, і 1 вересня.
Источник: vseosvita.ua